@nicoleblog_cz

9.11.15

Bione Cosmetics

Tento příspěvek bude o kosmetice Bione, kterou používám, kterou jsem teprve začala používat. Mám celkem problematickou pleť, po umytí ji mám vysušenou a vypnutou, avšak tento krém, který jsem koupila v obchodním řetězci BILLA mě mile překvapil. Stojí něco kolem 60KČ. 
Já si koupila krém od Bione z řady Cannabis. Jedná se konkrétně o pleťový krém pro celou rodinu. Po nanesení krému je pleť hydratovaná, hebká, krém se rychle vstřebává, takže je potřeba ho co nejrychleji do pleti zapracovat. Má nemastné složení což mě vyhovuje. Je lehký, já ho používám jako podklad pod make-up. Původně jsem se ho dohledala jen v Bille, ale všimla jsem si, že produkty Bione mají už taky v drogériích Teta, což je moc dobře. Z kosmetiky Bione mě taky zaujaly různé šampony, kondicionéry, masky, spreje, tak až se k nim dostanu, určitě Vám o nich zase něco napíšu. Jejich celou řadu si můžete prohlédnou na jejich webových stránkách http://www.bionecosmetics.cz/

Kosmetika je levná, sice hůř dostupná, ale je na přírodní bázi, bez silikonů a od českého výrobce, což je taky fajn :)



V této řadě Cannabis mají:
  • Zvláčňující a regenerační pleťový krém CANNABIS
  • Intenzivní krém proti vráskám CANNABIS s peptidy, ceramidy a inositolem
  • Extra výživný pleťový krém CANNABIS s peptidy, ceramidy a inositolem
  • Tělové máslo CANNABIS s palmovým olejem a včelím voskem
  • Kosmetická toaletní vazelína CANNABIS
  • Pleťový krém pro celou rodinu CANNABIS
  • Pleťový peeling Cannabis
  • Pleťový peeling Cannabis
  • Balzám na ruce CANNABIS
  • Tělové mléko CANNABIS s inositolem
  • Zklidňující a regenerační čisticí odličovací pleťové mléko CANNABIS s inositolem
  • Zklidňující a regenerační čisticí odličovací pleťové tonikum CANNABIS s inositolem
  • Zklidňující a regenerační oční odličovací tonikum CANNABIS s inositolem
  • Snídaně pro pleť
Něco o této pleťové a tělové kosmetice:
  • Řada je určena pro normální, suchou, citlivou až problematickou pleť
  • Produkty CANNABIS obsahují nejen konopný olej, ale i extrakt z celé zelené rostliny. Tím dodává kosmetice unikátnost a spotřebiteli maximum cenných látek z této výjimečné rostliny. Vedle nenasycených mastných kyselin, fytosterolů a fosfolipidů dodává i řadu antioxidantů, biominerálů, vitamínů, karotenoidů a chlorofylů. Produkty řady CANNABIS vykazují protizánětlivé, antibakteriální, protialergické a regenerační vlastnosti. Pozitivně působí na různé dermatitidy, atopický ekzém, lupénku, akné, opary. Mají uklidňující a zvláčňující účinky, chrání pokožku před vysoušením a praskáním. Jsou doplněny o vitamín B8 – inositol, vitamín „mládí, vitality a zdraví“ s výbornými antioxidačními a biostimulačními účinky
  • Karnosin brání glykaci bílkovin, a tím udržuje pokožku „stále mladou"
  • Bambucké máslo s přírodními UV filtry, cenný mandlový, růžový a makadamiový olej, panthenol, allantoin, glycerin, vitamín E a regenerační a protivráskový oleoamin zajišťují dokonalou hydrataci pleti
  • Pravidelným používáním produktů řady CANNABIS bude pleť vláčná, napnutá, s hedvábným leskem.
  • Vyrobeno na bázi lipofilní akrylátové matrice. Tím je oproti jiným dosaženo minimalizace dráždivých neionogenních emulgátorů, s lehkou „zelenou“ hypoalergenní parfemací. 
  • Produkty neobsahují žádná chemická barviva (bez parabenů, silikonů, SLS a SLES).
  • Výrobky v BIO KVALITĚ

Doufám, že se Vám čtení líbilo :)

1 komentář:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!