@nicoleblog_cz

8.11.15

Rival de Loop Young - BB CORRECTOR 3in1 02 medium

Ahoj,

dnes tady mám pro Vás nový příspěvek, který se dnes bude týkat dekorativní kosmetiky Rival de Loop Young.

Bude se jednat konkrétně o BB CORRECTOR 3in1 02 medium, na který jsem narazila v drogérií Rossmann. V Rossmannu jsem objevila nový stojan této značky, tak jsem sáhla po tomhle korektoru, který jsem chtěla vyzkoušet. Koupila jsem si ho v odstínu 02 medium. Má pouhých 8 ml což si myslím, že je celkem málo, ale za tu cenu která je kolem 59,- se to dá. V obchodě jsem byla z korektoru nadšena, avšak doma mě celkem zklamal. Zklamal mě odstín, který je na mně celkem tmavý, hlavně teď přes zimu, když jsem z léta trochu vybledla. V drogérií měli pouze dva druhy odstínu, takže si myslím, že ten světlejší by byl pro mně na zimu ideální. Přes léto určitě tento korektor v odstínu 02 medium využiji mnohem více než teď, ale musím uznat, že celkem dobře kryje malé nedostatky, ale zanechává mastnou stopu, je třeba ho více rozetřít. Neleze do vrásek, ale je třeba použít určitě nějakou podkladovou bázi pod make-up. Je vhodný i pro pleť suchou, smíšenou, ale u hodně mastící se pleti bude potřebný i pudr, kterým ho zapudrujeme aby se neroztékal. 

Od této značky bych chtěla vyzkoušet do budoucna určitě více produktu. Tato značka se mi zdá hravá a kreativní a určitě bych tuto značku doporučila mladším dívkám, které s makeupem teprve začínají :)

Zde můžete vidět jak korektor vypadá a taky níže stojan nové dekorativní kosmetiky, kterou mají nově ve vybraných drogériích Rossmann.

Otázky ohledně tohoto produktu a dalších jiných piště prosím dolů do komentářů, děkuji :)










1 komentář:

  1. já tento korektor měla a nebyla jsme s ním vůbec spokojená, naopak ted mám paletku očních stínů a ta je super a makeup je taky fajn jen mám tmavší odstín :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!