@nicoleblog_cz

10.8.16

#tips for beauty


Dnes tady mám článek s názvem #tips for beauty, ve kterém bych vám ráda představila tuto levnou alternativu za Beauty Blender a různé takové ty dražší varianty houbiček na make-up ...


Někdy v minulém článku jsem vám představovala houbičku na make-up takovou bílou, placatou z drogérie Rossmann, se kterou jsem velmi spokojená. Dnes tady mám takovou recenzi a tip na tuto houbičku, která je taktéž z drogérie Rossmann.

Tato houbička se dá zakoupit v drogérií Rossmann za 49,-


Jak vidíte, má klasickou růžovou razící barvu, která i po vyprání je pořád takhle hezky zářivá. Má tvar klasického "vejce", vespod je seříznutá. Seříznutá strana je určena na větší plochy obličeje, klasicky používám tu zaoblenou.

Po namočení se houbička zvětší do velikosti velkého vejce, prostě nabude ohromně, takže to je velké plus. Další plus je to, že po vyprání v ní nezůstává žádný make-up a po namočení je hodně pružná a měkoučká, snadno se používá. Taky je fajn, že barva houbičky neztrácí po vyprání na intenzitě.
Make-up se s ní dá nanést rovnoměrně, vytvoří se s ní hezký přirozený vzhled pleti. 


Je z antibakteriálního materiálu, ale stejně jí doporučuji prát několikrát týdně, nejlépe je po každém použití, na tom si zakládám. Vždy houbičku prvně namočím do té teplo vody, aby jí do sebe vsákla, poté použiji čistící přípravek, používám dětský šampon. Nechám ji uschnout. 
Má opravdu jemnou strukturu, je pružná a bez latexu :)



Houbička je focená je před namočením a jde vidět, že je dostatečně velká i pružná i bez toho, aniž by se musela namočit. Namáčí se však hlavně z toho důvodů, aby houbička make-up do sebe nevsakovala, ale aby make-up byl na obličeji, ne v ní. Taky z toho důvodů, aby se s houbičkou lépe pracovalo :)

Houbičky na nanášení make-upu jsem si velmi oblíbila a je super, že má oblíbená drogérie přišla i s tímto "vajíčkem", které je dostupné hlavně finančně. 

Pro ty, které nemáte v okolí drogérií Rossmann a rády byste nějakou tu levnější houbičku, koukněte do Tety a DM drogérie, tam se tyto houbičky pohybují kolem 100-200 Kč, ale nevím, jestli jsou přímo s tou rovnou plochou :)

Snad vám tento tip přišel užitečný a doufám, že mě navštívíte i příště :)

Hezký zbytek dne! NB. 


14 komentářů:

  1. Super, za tenhle článek jsem ráda, koukala jsem na ní už asi dvakrát, ale právě kvůli její ceně jsem si říkala, že to asi nebude ono :) Určitě se po ní podívám znovu :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super :) myslím si, že za tu cenu je dost fajn!

      Vymazat
  2. Já začínala na štětcích a houbičkách jsem si myslela, že jsou k ničemu, když jsem si objednala první houbičku z ebay. tak jsem nadšením také neskákala, ale pak jsem trochu zainvestovala a pořídila si houbičku od RT, a je super, ale docela uvažuji i na originálem BB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je originál zbytečně drahý, ta cena se mi zdá přemrštěná, ale chápu, je to o značce. Pro mě je to zdrahá zbytečnost :D Já raději na to své "matlání" levnější varianty, moc často tekutý make-up nepoužívám a když už tak ho nanáším houbičkou :)

      Vymazat
  3. Houbičky na makeup jsou skvělým pomocníkem nejenom při klasickém makeupu :) Pěkný článek ....:)

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to opravdu jsou, zamilovala jsem si je :)

      Vymazat
  4. ešte by sa hodilo niečo pre tých, čo nemajú Rossman ako my na Slovensku :D kvôli tomu, že som chcela nejakú hubku so skosenou stranou, som musela ísť do Real Techniques, lebo lacnejší som taký nezohnala :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni se do Tety a DM, tam mají taky houbičky od cca 100-200 kč :)

      Vymazat
    2. v našom DMku ale majú len jeden typ a je okrúhla, nie skosená, v Tete som veru ešte nebola, keď tam budem mať cestu, pozriem :)

      Vymazat
    3. Koukni, když tak jedině přes internet no :)

      Vymazat
  5. Já mám houbičku od Makeup Revolution a jsem spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) možná taky na ni časem kouknu, až budou ty mé na odpis :D :)

      Vymazat
  6. Hezký článek :) Máš pěkný blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc Ti děkuji :) stále to není ono :D :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!