@nicoleblog_cz

29.6.17

Krásné paletky očních stínů PURE DIMENSIONS od MARY KAY


Já jako milovnice make-upu, především očních stínů mám tady dnes článek na dvě paletky očních stínů Pure Dimensions od Mary Kay.

Paletky naleznete zde www.MaryKay.cz


Paletky stínů vám přijdou v papírových krabičkách, které já vyhazuji. Nenechávám si je. Obaly obou paletek jsou takové obyčejné, plastové, ale celkem hezké. O obal ani někdy tak nejde, jak o to, co je uvnitř. 

Paletky jsou po čtyřech očních stínech, které jsou metalické, třpytivé. Řekla bych, že jsou zapečené. Jednotlivé stíny mají reliéf, každá paletka má jiný. 

Gramáž očních stínů je 4 x 0,6g, což se mi zdá na paletku za tuto cenu, která je 1 090 Kč celkem malá a i ten obal by mohl být za tu cenu kvalitnější, ale přejdeme ke stínům. :)

Zde máme paletky Maui Gardens a Moroccan Dunes.

Stíny jsou jemně mleté, krásně pigmentované, jsou jemné až saténové.

Na víčko je nanáším "na mokro" což znamená, že si štětec trochu navlhčím a poté s ním hrábnu do stínů. Tak stíny krásně naberou na pigmentaci a nikam neopadávají ty třpytky z jednotlivých stínů. 

Báze není na víčko potřeba, pokud stíny nanesete touto technikou, ale já bázi dávám skoro vždy a to tak, že nanesu místo báze trochu korektoru aby se mi víčka příliš nemastila a stíny vydržely na oku déle. Někdy však zapomenu a moc velký rozdíl mezi výdrží a pigmentací nevidím. Stíny se vám budou po delší době slévat všechny, protože víčko má hluboké vrásky a to prostě neovlivníte. :)

Stíny jsou v paletkách uspořádané tak, aby sedly každému odstínu pleti. Jedinou nevýhodou je ta, že ani v jedné z paletek nenajdete žádný matný stín, kterým ztratíte ostré hrany líčení, což se mi zdá mínusem těchto paletek. Mě osobně to celkem nevadí, protože když cestujete, vezmete paletku a další kosmetické produkty, mezi kterými budete mít pudr na obličej, můžete použít zrovna ho a je to vyřešeno :)

***

Maui Gardens 


Morccan Dunes


Zde jsem vám nanesla stíny štětcem technikou "na mokro" viz. výše. Jsou na neseny na ruku bez podkladu.


Modrý stín i když je tmavší měl by být více pigmentovaný, což zrovna tento není, ale není to také nejhorší. U světlých stínů se tohle předpokládá, že budou stíny méně pigmentované, ale i přesto oba zlaté stíny jsou pigmentované hezky a oko hezky rozjasní. Zbytek je pigmentovaný krásně. Můj nejoblíbenější je však ten lososový z paletky Moroccan Dunes :)


Pokud máte rády malé hezky vypadající paletky se super pigmentací, mohu paletky doporučit. Gramáž paletek je sice menší, obaly jsou obyčejné, cena vyšší, ale kvalita stínů tam je. :)

Plusy/mínusy.

+ pigmentace
+ výdrž stínu na oku
+ vhodné pro všechny odstíny pleti
+ krásné odstíny
+ vhodné na cesty

- v paletce není matný stín
- cena

***

Já bych to dnes ukončila. v příštím článku chystám ukázku líčení, ve které se objeví líčení s těmito paletkami.

Pokud vás paletky, stíny zaujaly, směle do nich :)

S přáním hezkého dne N.



4 komentáře:

  1. teším sa na líčenie s nimi :) tieto paletky ja proste milujem, a myslím si, že sú to asi naj paletky od Mary Kay :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se opravdu povedly. Jsou krasne ❤😊

      Vymazat
  2. Za tu cenu bych asi od paletek čekala něco víc, každopádně barvičky mají moc pěkné :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak. Barvy krasne, jen cena prehnana 😊😊😊 ale se samotnymi stiny jsem spokojena 😊

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!