@nicoleblog_cz

3.8.17

Letní novinky od Mary Kay ♥


Dnes díky Mary Kay a balíčku novinek, který mi právě Mary Kay nečekaně zaslala vám mohu některé z jejich novinek v dnešním článku představit.

Všechny novinky Mary Kay můžete najít zde.

Můj balíček obsahoval:

↓ ↓ ↓


↓ ↓ ↓

Paletka stínů Berry Haute


Paletka stínů mi přišla v jejich klasickém plastovém obalu, ze kterého stíny snadno vyjmete a můžete si jí dát do magnetické paletky.

Odstínů je v ní několik, řekla bych, že tam je jeden matný (světle růžový) a zbytek se třpytem nebo s lehkým leskem.



Odstíny jsou spíš do švestkova, takže s paletkou vykouzlíte hezké jak kouřové líčení na večer, tak na běžný den.


Stíny jsou dostatečně pigmentované a použitím báze pod stíny ještě jejich pigmentaci zvýrazníte a výdrž na oku prodloužíte :)

Jsou jemně mleté, mají hezké odstíny, dobře se s nimi pracuje, jen bych jim něco malinko vytkla a to zrovna tohle, že ty chlívečky, ve kterých ty stíny jsou, hlavně ty na okraji jsou malinké a je problém se do nich větším nebo huňatějším štětcem dostat, jinak jsem se stíny spokojená. :)

↓ ↓ ↓

Tekuté oční linky - Black


U těchto linek jsem si říkala, že budou k ničemu, že budou mít špatný hrot, nebudou dostatečně pigmentovaní atd., ... Naopak. Krásný obal linek, jednoduchý, čistý. Linky mají super pevný hrot, který se při vykreslování linky neohýbá a dá se s ním udělat fakt precizní linka. Tenká i hrubší. Mě se při dělání linek klepe ruka, takže si linky tak často nedělám, ale s těmito to zvládám v pohodě :) Super je že se linky neotírají a jsou dobře pigmentované. Řekla bych, že i rychle zasychají :)


Linkám dávám velké plus za super hrot, pigmentaci a krásný obal a taky za to, že se neotírají. :)


↓ ↓ ↓

Gelová pololesklá rtěnka - Luminous Lilac


Mary Kay má novou edici rtěnek hned v několika odstínech. Mě přišel tento - Lumius Lilac. Je to pololesklá rtěnka s jemným třpytem, rty nevysušuje, dobře se nanáší. Má pevný obal, moc hezký. Pigmentace u tohoto odstínu je dobrá. Nemohu posoudit s jinými odstíny. Rtěnku lze vrstvit. Ze rtů nikam neutíká, po jídle je nutno rty znovu přetřít :)





Na rtech je příjemná a i když se zdá, že má rtěnka tmavý odstín, ve skutečnosti je o něco světlejší :) což je super, mě tmavé odstíny dělají starší než jsem :D

Takže na rtěnce mě zaujal její obal, odstín, nevysušuje, na rtech je velmi příjemná, pigmentace je v pořádku, ze rtů neutíká :)


↓ ↓ ↓

Parfémovaný sprej - Sail to the Moon


Dále mi v balíčku přistál tento parfémovaný sprej - Sail to the Moon. Je to citrusovo - květinová vůně.

Horní tony - grapefruit, květy lesního ovoce
Střední tony -  korálový zimolez, tuberózu a indický jasmín
Spodní tony - hedvábné pižmo

Sprej si můžete zakoupit v sadě, nebo takto samostatně. Vhodný do kabelky, obsah 147 ml.

Mě voní tento sprej velmi příjemně, má takovou svěží jarní/letní vůní, kterou já právě v těchto ročních obdobích vyhledávám. Na pokožce vydrží vonět celkem dlouho. Má super rozprašovač, takže když se sprejem nastříkáte, nebudete celá slitá :D ale vytváří takovou mlhu jako rozprašovač :)


Na závěr bych vám jen chtěla podat takovou menší informaci a to, že Mary Kay se zapojila do charitativní akce, o které se můžete dozvědět něco víc na FB stránkách pod FB /mikihodeniček

Koupi plyšového tučňáka automaticky přispíváte 2 eura :)

↓ ↓ ↓

Můj pohled na novinky Mary Kay je asi takový, že až na malý nedostatek paletky stínů se jim jejich novinky povedly a jsem s nimi velmi spokojená. K novinkám mi byla zaslána ještě voňavá svíčka ve skle, kterou můžete vidět na úvodní fotografii :)

↓ ↓ ↓

Takže co na novinky od Mary Kay říkáte? Zaujalo vás něco z těchto novinek??



1 komentář:

  1. veľmi pekná recenzia :) aj ja momentálne tieto ich novinky testujem, a viac menej súhlasím s tvojim názorom, aj k tej paletke, že tie oddelenia sú také menšie a ťažko sa tam dostať
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!